Kızlar ayın 8inde regl olmam gerekiyordu benim hep düzensiz zaten asla düzenli olmam ama ayın 9unda regl başlangıcınca kahverengi akıntı olur sonra kan gelir ya o akıntı oldu her tuvalete gittiğimde peçetede o akıntıyı gördüm 2 gün böyle devam etti bugün hiç
gelmedi soğan kaynattım içtim agrım var goguslerim de şiş olucakmışım gibi ama olmuyorum bu neden olur fikir verir misiniz ne yapmam gerek sökülemiyor mu acaba