Merhaba anneler kizim 20 aylik eskiden az da olsa yerdi ama son 1 aydir dogru düzgün bir şey yemiyor. Sadece emiyor. anne sütünün içeriği 2 yaşa dogru seyreliyor diye biliyorum içindeki yağ vs. Acaba yeterli geliyor mu? anne sütüyle doyuyor olabilir mi? Bilgisi olanlar yazarsa cok sevinirim