Arkadaşlar bebeğim bugün aşırı huzursuzdu akşam da ateş çıktı 38 i görmedi sürekli düştü yükseldi acile gittik temiz çıktı herşeyi doktor dişten olabilir dedi eve geldik baya bi kustı ateşi de 36 ya düştü acaba üstünü giydirmeli miyim ? Deneyimsiz bir anneyim yardımcı olur musunuz ?