Maryhoney ben bayılıyorum o ekşi kokuya ,sütten oluyor süt içen bebekte oluyormuş bunu anladım çünkü 2. Bebişim süt sevmeyen bir çocuk doğru düzgün ekşi koktuğunu hatirlamiyorum anca ilk 3 aydi 😁 yikamakla da ilgisi yok bu kokunun bu arada yıkayıp yatırıp kalkınca bile geliyordu o ekşimsi koku terlediginde sonra geçiyor kalmıyor ozluyorsun o kokusunu