Merhaba kızlar oğlum 3 buçuk yaşında 17 aylıkken sözde odasını ayırdım ama hala geceleri en az 2 kez uyanıyor ve bizimle uyumak istiyor. Böyle bi durum yaşayıp çözüm bulan var mı? Ne yapabilirim? Odası yokmuş gibi sabaha kadar yanımızda uyuyunca odasına götürmek istiyorum ama tetikte yatıyor dokunduğum an uyanıyor gitmiyicem diyiyor