Oğlumun inek sütüne karşı hassasiyeti var sanırım 17 aylık.. normalde pek vermiyorum zaten inek sütü ama bugün tatlı yedi biraz sütlü bir tatlı gazdan duramıyor birkaç kez de daha böyle olmuştu .. bu geçer mi yoksa hayatı boyunca bu hassasiyeti olur mu acaba, başına gelen oldu mu?