Merhaba 30 aylık çocuğum burun tıkanıklığı çekiyoruz ara ara şu geçişte özellikle. Kendine çok dokundurtmuyor, fizyolojik hiç uygulayamıyorum kıyameti koparıyor. Burun fısfısını da en son çare olarak anne nefes alamıyorum diye uyanıp öyle yaptırıyor yine gönülsüz ama öyle. Akşam yatırdık tıkanıklıktan uyandı dalamadı, biraz zorla sıktım fısfısını iyi uyudu sonra. Şimdi yine tıkalı uyanıyor ayağımda hep. Kaç gecedir de böyleydi uykusuzluk beni mahvetti. Siz neler uyguluyorsunuz? Soğana karanfil falan da denedim yok çözüm olmadı. Vicks sürüyorum burnuna yastığına açıcı bi çözelti var onu damlatıyorum. Biraz rahatlatıyor da yine de direkt buruna bir müdahale gerektiriyor.