denizkiziumay bir bilgi de benden asisiz cocuklar büyüyünce memur olmak isterse aşı olmak zorunda, sağlıkçı olmak isterse aşı olmak zorunda, hatta bir çok özel firmada da asi zorunlulugu var ise alınmaz, yurt dışına çıkmak isterse aşı olmak zorunda yani kaba tabirle çocuğunuza gelecekte bir engel çıkarmak istemiyorsanız aşısını yaptırın