Gencanne2 Kızlar bu bozulan 2. Telsizimiz. Oğlumun odası üst katta ve telsiz kullanmaya mecburum. Ses kalitesi ve çekim gücü iyi, hemen bozulmayacak telsiz önerisi istiyorum lüfennn
sosyologsmom Gencanne2 v tec görüntülü olanı kullanıyoruz tayin öncesi evimiz dubleksti çekimi çok iyi sesi çok hassas şuanki evimizde doğu görevinde olduğumuz için epey büyük salon ve bebeğin odası arasında epey mesafe var ve aktif kullanıyoruz çok memnunuz
Deletedmom_216 Gencanne2 ben motorola pip1510 modelini kullaniyorum. Kendi kamerasi var. Hem telefondan hem de monitor uzerinden izleyebilirsiniz. Mesela anne evde monitorden izlerken baba da iste telefondan izleyebilir. Biz o sekilde yapiuoruz😂 ben cok memnunum iyi ki almisim dediklerimin en basinda yer akiyo kendisi ☺️ ben normal telsiz tercih etmedim gozunle gormek icimi daha cok rahatlaticakti cunku o yuzden kamerali aldim ☺️
someone123 Ben weewell kullanıyorum çok memnunum çekim gücü de iyi ama ikinci katta nasıl çeker onu bilemedim
Gencanne2 someone123 benimkide weewell eskisi çok iyiydi ama bundan memnun değilim gitmeye başladı iyice
Gencanne2 sosyologsmom biraz pahalıymış ama memnuniyet var baya eşimi ikna edelim bakalım dkdkdm çocukların odasını üste yapınca aklım hep orda. Görüntülü olması çok iyi benim için