suheyla92 sakın aptamil alma ben aldım dün boş yere 600 TL para verdim bikere içti duruyor şimdi ne yapıcam bilmiyorum ama her bebekte farklı ama mama aşırı köpürüyor çocuk dün 1 kere verdim sabaha kadar uyumadı dün sabahtan bugün bebelac aldım gaz kemeri felan anca düzeldi şimdi uyudu