burcuberber23 Kızlar kızım 1.30 Yaşında Ve adeno virüsü ile karşı karşıya geldik çok şükür iki gün yattık ne gibi belirtiler oldu?
--mommyy-- İshal ile başladı 5 gün hastanede yattık hastanrdeyken gözünde de şişme kızarma oldu ama çok şükür antinitotikle serum larla atlattık 5 aylıkken oldu şuan 6 aylığız malesef temas yoluyla bulaşıyor rota virüs negatif adeno pozitif çıktı aşısı da yok
hi12 --mommyy-- şuan bizde 5 aylık ve sadece ishal var.serum veriyorlar sadece ağızdan beslenme yok denecek kadar az.2 gündür buradayız kilo kaynı devam ediyor bizde.ama içmiyor ne zaman geçti sizde ilaç verdiler mi bize sadece serum