salakmisincemilee Busekosse çok normal bi durum bebeğiniz oral dönemde çoğu şeyi ağzıyla keşfediyor 3 yaşına kadar sürebiliyor ama 2 yaşını geçtikçe neredeyse tamamen geçiyor bu sürede biraz dikkat etmek gerekiyor
Nazendece Busekosse 2 yaşında daha devam ediyor da 😄 Allah kolaylık versin elbet geçecektir bu günler de
maygirl Busekosse bebeklerdenoral.donem 2 yaşa kadar dewammeder..bebeginizin butun dislerimi ciktimi hayır?hergun de bisey kesfediyor yani 1 yas cok erken agzina hersei almasi cok normal.2 yasindna snrada dewam edeblir buda normal yani😃