laledevri35 2yasinda hala tuvalete, banyoya beraber gidiyoz. Yemek yerken bu aralar tendimm diye kendi yemek istedigi icin mama sandalyesinde oturuyo bi orda ayri kaliyoz. Karni doymaya baslayinca yine bana salca oluyo, ne yedigim yemek ne ictigim cay🤷 cocuktan cocuga degisiyo ama benimki degismedi hala yaka ignesi☺️