cerkezkizi59 Kizlar ya aklıma takıldı siz nasıl yaptınız bebeğim 5 ay 12 günlük 6. Aya girince mi 2 numaraya gececgeim yoksa 6. Ay bitincemi
busraalanya cerkezkizi59 şu an elindeki mama bitince ikiye geçebilirsin bence yada mesela bir tane daha bir al bitince iki ye geç çok öyle 10 gün önce 10 gün sonra sıkıntı değil
yavrupotuncek cerkezkizi59 bitince canım youtubde Osman gönülal ve farklı doktorların videosunu izlemeni tavsiye ederim zaten ek gıdaya da 6. Ay bitimi başlayın diyolar
sonnenchein cerkezkizi59 6.aya girince başlamıştık biz hatta 5 ay 20 günlük falandılar sanırım doktor mamanız bittiğinde 2 numaraya geçin demişti