vesonradedimkii merhaba canım ben son çareyi sarı kantaron yağında buldum 3 gün hiç emzirmedim o göğüsümü sürekli sağdım her fırsatta yağı sürdüm çok şükür geçti yara belki sana da faydası olur emzirirsen eğer de göğüsünü yıkayıp vermeyi unutma yağın etkisi gitsin