Merhaba bebeğim 7 aylık
6.Ayda ek gıdaya başladık gayet güzel ilerliyordu yaptığım tarifleri güzelce yiyordu ancak kızımın 1 dişi çıktığından beri ne meme alıyor ne biberonla mama nede ek gıdayı severek yiyor
Yiyor ama hep bi ağlama mızmızlanma bunun sebebi sizce sadece diş midir çok yoruldum bu süreç ne kadar zormuş