dilarahlas bizde cybexin bi modeli vardı onu sattım yoyo aldim çokta memnundum dönüşümlü olarak Mamas & Papas ve yoyo kullanıyordum. Annemler globber almış çok gereksiz buluyordum aslında ama aldıklarından beri sadece onu kullanıyorum desem yeri biz bide önüne küçük bir sepet aldık dışarıda önünde yiyecek koyuyoruz o orda otururken yiyor sıkılınca yada bebeğini koyuyoruz bebeğini gezdiriyor gibi bide zil almışlar onu eğliyor. Yasta önemli kızım 16 aylıktı onu kullanmaya başladık küçük bir çocuk sırt çantası aldım içine iki bez bi mama koya bilecek şekilde demirine asıyorum