goktug08 Bebeği 5 buçuk aylık. Ne mama içiyor ne emzirebiliyorum. Memeye gelince basıyor çığlığı. Biberonuda zor kabul ediyor ondada içtiği 60 cc falan ne yapmalıyım tavsiyeleriniz var mı. Dişleri kaşınıyor acaba ondan mı ki sütüm de azalmaya başladı içmediği için🥹
miranatlass goktug08 2 ay 25 günlükken başladı 5 ay18 günlüğüz hala geçmedi ve dişi patladı. Sanırım diş döneminde oluyor
Duriskonunannesiii goktug08 ayni şeyi 3,5 aydan 5 aya kadar yaşadım ve bizimki gerçekten de 4,5 aylıkken diş cikardi bu yüzden ekgidaya da erken başladım doktorun tavsiyesiyle tabi ,hala süte düşkün bir bebek değildir ekgidayla biraz toparladık sadece