İyi akşamlar herkese. Kızımın birkaç gündür kollarında bacaklarında kasıntı var. Ama ben sivrisinek ısırdı diye düşündüm çünkü kayinvalidemin evinde çok fazla var. Kapıyı açtığımız an eve hücum ediyorlar. Bizim ev de aynı şekilde. Az önce farkettimki kolunun biri bu halde. Diğer kolu bu kadar değil. Ama onda da tek tük sinek ısırığı tarzında kabarcıklar var. Bacaklarında da var 3-4 tane. Acaba sinekten mi yoksa başka birsey mi diye düşündüm. Daha önce uyuzluktan muzdarip olmuş kişiler varsa yardımcı olabilirler mi? Pazartesi zaten doktora gideceğim de yine de sormak istedim ona göre biseyler yapmaya calisirim