Arkadaşlar bugün antibiyotiğe başladım ama emzirdiğim için sadece parol içebiliyorum onunda kendine hayrı yok bana ne olacak
Çok kötüyüm ağlamaktan da helak oldum resmen 2 yaşında oğlum bile gülüyor ağladığımı gördükçe 😂 garımı biraz hafifletecek bişey biliyor musun karanfil falan yok hiç fayda etmiyor 😔