Merhaba anneler bebeğim süt alerjisi vardı. 9. Ayda geçti artık her şeyi veriyorduk. Şu an 15 aylık ve 1 haftadır yoğurt içerikli ya da direkt yoğurt verdiğim zaman poposu pişik oluyor. Dün ıspanak bugün tarhana yedi poposu her kakada kabarıyor kremle sakinliyor. Bir müddet yoğurdu kesip bakacağım. Alerjisi mi tekrarladı diye korkuyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı?