sna44 Kızlar 6.5 aylık kızım var 2 gündür acayip ağlıyor yani öyle böyle değil etini büküyorlar sanki Uyanık olduğu zamanlarda oynardı eğlenirdi şimdi ağlıyor hiç zaman geçiremiyor hep ağlıyor ya neden😔😔😔
efecikgnr sna44 yaaa 6 ay 23 günlük aynısı bizim oğlan aynısı artık bugün ağladım onla sanki bı yeri acıyor öyle deli gbi ağlıyor
zerda_arven sna44 6.ay 6 günlük bebeğim 6. Ayına girdiğinden beridir nefesi kesilene kadar agliyor hiç bile değildi uyku desen yok zor Zor uyutuyorum uykuzuluk altı başını gidiyor ayakta uyuyom resmen kızım çok zor gerçekten 😭🥹binayı ayağa kaldırıyor
efecikgnr sna44 vallah nasıl uyuttugumu bir ben birde Allah biliyor ben böyle huysuzlum görmedim . Gecesi ayrı gündüzü ayrı vallah bugün ruh gbiydim
Emir-sMother 6 ay 16 günlük bebeğim de aynı 😩 uyku düzeni kalmadı gece defalarca uyanıyor gündüz de hep mız mız. Sürekli damakları ile uğraşıyor ne tetagil ne diş kaşıyıcılar calpol bilmem biraz sakinleşiyor yine aynı bi çıkaramadık şu dişi
sna44 Emir-sMother tetagil bende kullandım bugün 2 defa ne bileyim işe yarıyor mu yani yibe ağlıyor anlamıyorum calpol bende verdim bi sabah bi şimdi bari rahat uyusun. Geceleride sürekli hareketli gözler kapalı. Ama bi o yana bi bu yana dönüyor ses çıkarıyor
ebrulim0 sna44 calpol veriyorum onun dışında diş kaşıyıcısını buzluga atıp veriyorum o iyi geliyor biraz