mervealmila26 Selam anneler 25 günlük kızım sabah saat 10 dan beri ayakta. Asla uyumuyor. Normalde uyurdu bugün neden böyle olabilir sizce ? Sürekli emmek istiyor emiyor emiyor gazını çıkarıyoruz sonra çok emmekten kusuyor falan valla çok yoruldum ne yapabilirim
aysebb mervealmila26 Daha 25 günlük günü gününü tutmayabilir çok normal ilk 3 ay çok esnek oluyor uyku düzeni. Birgün başka diğer gün bambaşka düzende olabiliyolar özellikle ilk aylarda
adenaz mervealmila26 geçecek canım adapte okmaya baslıyorlar aynısını 3-4 kere yasadım saatlerce uyumadılar sen rutinini saatlerini hep uymaya calıs biz simdi 5 aylık olduk yeni bisey öğrendikce çocuklarda uykuya vuruyormus malesef. Okudukca yasadıkca bunu gördüm bende. Tek değilsin yani üzülme gececek hepsi sonra bi anda uyumaya baslayıp normale dönecek bu bir dünyaya alışmaya baslaması demektir. Bende simdi benim gibi aynı aylarda olup uyku ve meme reddi yasayan annelerin yazılarını okuyorum. Kısaca büyüdükce değişik seyler oluyor tadınu cıkar kücüklüğünün 😂insan kendi gibi birilerini görünce oh be tek değilmişim diyor sende tek değilsin hepimiz yaşadık sakin ol geçecek hepsi bunların olması normal bende cıldırmıstım saatler gecti niye uyumuyor diye huy değiştiriyor
mervealmila26 adenaz ne zaman geçecek bu peki😔o kadar üzülüyorum ki gerçekten uyumak istiyorum artık. İnsan uyuyamayınca bütün yaşamına etki ediyor uykusuzluk. Hayattan soğudum vallahi annelik asla bana göre değilmiş diyorum
sonnenchein mervealmila26 geçecek bugünler canım daha çok küçük🥺 bi sorunu vardır büyük ihtimalle gaz olabilir yada tam doymuyordur bez sayısı nasıl?
adenaz mervealmila26 deme öyle canım hepimiz aynı duyguları yasıyoruz yeter artık dayanamıyorum diyorun kızasın geliyor ama yorgunluktan vallahi düzeliyor ama sonra atak zamanları var iyice uykusuz kalıyosub etrafı izleyim oyun oynayım diye direniyorlar. Biz yeni 5 aylık olduk doymuyor cocuk mama veriyorum ek gıdayada yavastan basladım moralim boxuluyor emmek istemediğinde ama yapacak bisey yok gececek cabuk geciyor zaman zaten 5-6 aydan sonra ek gıda olacak emme azalacak dişler cıktıktan sonra biraz daha rahatlıcaz insallah ama her yas ilerlediğinde daha zor diyolar cocuk bu sonra ilk zamanları vallahi cok özlüyorsun şahsen ilk zamanlar normalmiş daha kolaymış😅