Şimdi diyeceksiniz ki bu aylar için normal ama kızım şuan 8 aylik bugün ilk defa kuaföre gitmek için bıraktım 1 saat boyunca ağlamış yemeği reddetmis ve sonra yorgunluktan uyumuş uykusunda annem sagdigim sütü vermis 😔 ilk kızımı 5,5 aylıkken bırakıp çalışıyordum da hiç böyle şeyler yaşamadım evet gideceğim zaman ufak bir tepki gösterirdi ama hiç durmaksızın ağladığı olmamistir . 2 bebeğimle çok vakit geçirdim acaba sürekli annesiyle büyüyen bebekler daha çok mu ayrılık kaygısı yaşıyor ? Bir de yarın öbür gün ise baslayacam ve bebeğimi bırakmak zorunda kalacak en fazla 2,5 aya o zaman napacaz ,nasıl bir yol izlemeliyim yaşayan tecrübe edenler beni bir aydinlatin helak olur bu kız böyle ben ise başladığımda