winchestera Ben 3-4 aylıkken almıştım o sıralar pek umrunda olmadı. Tutamadığı zamanlar sinir oluyordu. Şimdi 6 aylık elinden düşmez, arabada giderken falan en büyük kurtarıcımız meme gibi emiyor etrafı izliyor. Ben şunu anladım ki her oyuncağın bir zamanı var. Ama biz acele ediyoruz. Gerçi önceden alıp kenara koymak, arada bir verip yavaş yavaş alışmasını sağlamakta faydalı oluyor.