moonlight____ Kızlar nasıl yapıyorsunuz ıslatıyor yada haşlıyorsanız ne kadar süre bide tadında değişiklik oluyor mu
sencokbiliyon moonlight____ annem bir taşım haşlıyor. Sonra atıyor buzluğa. Bana da hep bu şekilde veriyor. Hem yemek yapacagim zaman hemencecik pişiyor. Tadında da bir degisiklik olmuyor.
potikanasi Nohutu haşlayıp koyuyorum tadında.degiklik olmuyor ama fasulyeyi ıslatıp haslamadan koyuyorum onu haşlayıp koyunca pişerken dağılıyor hiç lezzetli olmuyor
betul97_ moonlight____ Kaynanam nohutu haşlıyor onları buzdolabı poşetine koyuyor sağolsun bana da veriyor. Yapacağım zaman katıklıyorum sadece tadında da hiçbir değişiklik olmuyor