magibis Ahh ahhhh
Derdiniz, derdim olsun 🙁
7 ay 1 haftalık. Kimi görürse görsün ağlıyor. Saatlerce ağlıyor. Benim kucağımda oluyor ama başkalarına bakıp bakıp iç çekiyor. İnsanların gözlerinin içine bakıyor. Göz göze geldiği anda basıyor çığlığı. Babaannesi, dedesi, yada markette bir kasiyer hiç fark etmez. Kimse kızımı sevemiyor. Yüzüne bile bakamıyorlar korkudan. Sadece bende ve babasinda duruyor. Ben de bu sorunu aşmaya çalışıyorum… Sizin yerinizde olsam atarım kucaklarına, yan gelir yatarım Allah beeeeee