Bld aslında bizim ki çok farklı tam anlamıyla çözülmüş bir olay değil bizim için her doktor farklı söylüyor hamileyken 19 haftada beyinde kıs var dediler detaylı girdim 10 gün sonra hiç bir şey yok geçmiş dediler tabi o ara bir sürü dua topladık doğduktan sonra ise kalça ultrosunu yapıldığında kafası da küçük bir cihazla bakıldı orda küçük küçük kan damları var denildi 1 ay sonra tekrar gittik bu sefer de kan çekilmiş leke kalmış dedi ondan sonra nöroloji doktoruna başladık oda 6 aylık felandi muane etti görünürde bir şey yok ama istersen biz bir bayıltıp emar çekip bütün beyin damarlarını bakalım dediler ve Ocak ayında randevusu var kızımın gittiğimiz bütün doktorlar şunu söyledi hep sakin ol kızının doktoru hep sen olacaksın onu hep takip et kızında farklı bir hareket yada gelişim olarak geriden geliyorsa diğer çocuklardan farklı davranıyorsa o zaman anlarsın ki bir durum var onun dışında hep sakin ol dediler çok şükür ki kızımda bir sıkıntı yok şu anlık üstüne 13 aylık olmasına rağmen çok zeki bir kız hatta ilk adımlarını bile gördük bunları yazarken bir anne olarak gözlerim dolu dolu yazıyorum çünkü içimizde ki korkuyu ve endişeyi bastırmak benim için epey zor oluyor rabbim evlatlarımızı korusun sizde sadece dua edin yapabilecek başka bir seçenek yok 🥺💗