UykuyaHasret_ ilk çocuğumda yazları bırakarak 3.5 yaşa kadar kullandık 2 yaş sonrası çok düzenli değil ama bağışıklığı düşmeye başladıkça ve özellikle sonbahar kışta şimdi 2. Çocuğum her gün dışarı çıkıyor diye yaz başı bırakmıştım 9 aylıkken 1 yaş kontrolünde ortalama çıktı dr eylülde yine başla dedi