rabiaevcen1107 sudocrem,paxtor,oksizinc, hametol baby,fito+hamazing, ilk önce bir serum fizyolojik alıyorsun enjektör yardımı ile 3 cc kaçar çekip pisik olan bölgeye yukardan aşağıya doğru damlatiyorsun daha sonra pamuk ile tek seferlik siliyorsun sakin pamuğu cevireym arkası onu yapma daha sonra güzelce pamukla kurula tek el hareketleri yle tek sefer kullan ama çok dikkat et ona ve yukarıda önerdiğim kremlerden birini kullanabilirsn özellikle oksizinc çok iyi geliyor parmak ucuna alıp sür ve dikkat etmen gereken bir konu daha bebegin poposuna dokunduktan sonra tekrar aynı parmagina kremin agiz kısmını degdirme bulas olmasın yoksa hiç bir zaman iyilesme olmaz