nur9135 imom latte ve bestlak kullanıyorum faydasını gördüm. En başlarda mamsel çay da içtim o da iyi artırmıştı. Solgarın vitamini de cok iyi geliyormus diye biliyorum. Bi de bebeğiniz emiyormuş gibi 2 saatte bir düzenli sağım yapmalısınız. Beyne uyarı göndermek önemli, bebek daha fazla süt istiyor gibi algılayıp daha çok süt üretir