canvecanan bizim doktorumuz sezeryan doğum olduğunu o yüzden bağırsak florası normal doğuma göre gelişmemiş mi ne oluyo dedi bunu bağırsak düzenleyici olarak verdi bi süre kullandım ama düzelince bidaha kullanmadım. Gaz için gaz giderici damla ayrıca yazmıştı. Çok sorunumuz olmadığı sürece vermiyoruz. Kağıtta 2 yaş üzeri yazınca sürekli vermek istemedim