Arkadaşlar 2 içten 4 5 dıştan dikişim var salı günü doğum yaptım ama ilk günler bu kadar dikiş ağrım olmuyordu bebeğim küvezde olduğu için sağıp götürüyorum sağdıkça daha çok ağrıyor bu şekilde dikişlerim iyileştiğini duydum birde idrara çıkınca dikişlerde yanma oluyor buda iyileşme işareti deniliyor aslı varmıdır acaba bugün doktoruma gittim 7. Günde gel görelim dedi bilgi vermedi.