Kızlar ben bugün bunu denedim ayağımda sallar uyuturdum. Çok uykusu vardı bende saatin 9 olmasını bekliyordm uyutmak için ama çok uykusu var diye yatağa gidelim belki uyur diye denedim uyuyana kadar da 9 olur dedim yataktan kaçmadı sapa sola döndü benim yüzümle oynadı kafasını salladı (ayağımda sallayarak ıyuttuğım için)
Daha sonra tam uyuyacaktı ki ağlanaya başladı içeriyi gösterdi ben burdayım yanındayım falan dedim sonra göğsüme aldım saçıyla oynamaya falan başladım uyudu 20:00 da yatağa girdik 20:26 da uyudu yarım saat diyelim şimdi ilk önce akşamı halledip ondan sonra mı gündüze geçeyim napmam lazım gece uyanırsa napcam yada