kagom27 işte aradığım post. Benim de bebeğim 7 ay 6 günlük. Günlerdir bu durumdayız. Aşırı uykusu geliyor gözlerini ovuyor sürekli. Kıpkırmızı oluyor uykusuzluktan, ama çılgınlar gibi ağlıyor. Calpol verdim, tetagil verdim ama yok. Derdi uykuyla. Uykuya anlamsız bir direnç. Saatlerce uğraşıyorum. Ayağımda sallıyorum, kucağımda yatırıp gezdiriyorum, ninniler, dualar, ya her yolu deniyorum her yolu… En sonunda ya ben pes ediyorum, yada ağlamaktan bitap düşüp bayılıyor artık. Uyku saatinin gelmesini istemiyorum tükendim.