semaltas 27 aylığız 6. Günümüz çiş de sorun yok ama kakamızı hala tuvalete yapamıyoruz iç Çamasırına yapıyor ne yapmam lazım kızlar yardım edin
Gulceninannesi25 semaltas bu bizde de var çözebildiniz mi acaba aslında tuvalete gitmeyi de kendisi istemişti
Eda6714 Gulceninannesi25 kakayla vedalaşmaları zor oluyor benim kızım 20 gün boyunca iç çamaşırına yaptı , artık kakaya da bay bay diyelim diyordum sürekli en son taharet musluğunu açtım onu açtıktan sonra kakasini tuvalete yapmaya başlamıştı
Eda6714 Gulceninannesi25 bizim uzun sürdü malesef bedenlerinden bir şey gitçek diye düşünüyorlarmış doktorumuz öyle demişti Allah yardımcınız olsun
zekkk Benim kızım da öyle çişte sorun yok kaka sorun ya kakam geldi diyor ama ağlıyor duşakabine sokuyorum yıka yıka diyor poposuna su tutuyorum öyle yapıyor mecbur duşakabin de yaptırıyorum bakalım ne zaman alışcak
Ozlemse Biz de 3 hafta oldu aynıyız hala çiş de problem yok ama kakayı altına yapıyor ne yaptıysam olmuyor kitaplar aldım konuşuyorum nasıl olcak doktora mı götürsem
Serapucr mrs_safinaz merhaba aynı şeyi bende yaşıyorum bugün 5.günmüz kakasını altına yapyor gelince aglyor hemen götüryorum ama yapmıyor korkuyor gibi