zeynepeslemdemir Merhaba bebeğim 7 aylık Ayda ek gıdaya başladık gayet güzel ilerliyordu yaptığım tarifleri güzelce yiyordu ancak kızımın 1 dişi çıktığından beri ne meme alıyor ne biberonla mama nede ek gıdayı severek yiyor Yiyor ama hep bi ağlama mızmızlanma bunun sebebi sizce sadece diş midir çok yoruldum bu süreç ne kadar zormuş
KLORAK zeynepeslemdemir daha yolun başındasınız tamamen ek gıdaya geçmenize daha süre var, 1 2 gün ara verseniz olabilir aslında. Ara verin derken 12 tatlı kaşığı yese yeterli