Olay bugün Gaziantep’te yaşanmış bipolar bozukluğu varmış 7 tane hastane kaydı varmış keşke bununla ilgili bir çalışma yapılsa yani demek ki bu kişi de bu potansiyel mümkün tedavı olmalı bu zorunlu hale getirilmeli bilmiyorum:( çok üzgünüm daha çocuklardan biri 4 yaşındaymış can falan dayanmıyor artık:(((( bu arada kendisi de intihar etmiş