Merhaba kızlar arkadaşim 2 ay 20 gün önce sezeryan estetik dikiş oldu dün biraz sızladığını fark etmiş ben de akşama doğru bakınca bir köşesi biraz kızarmış biraz iltihap boyle beyaz
biseey akıyordu ama. Açılma yok tu duş aldi batikon yaptım şu an biraz iyi neden olabilir acaba ıslak su geliyordu gibiydi 5-6 gün Adete kaldığı için depend takıyormuş havasız kalmiş pek ilgilenememis 6-7 gün