Sunshine__ Kızlar bebeğimi tuvalete alıştırmak istiyorum sizce lazımlık şart mı başka alıştırabilceğim yöntemler var mı?
Snowglobe Sunshine__ Lazımlık ilk zamanlar lazım illa ki çünkü koşa koşa tuvalete yetiştirmek çok zor . tutmayı bilmiyolar. Gece uykusu kaçmasın diye de odasında yaptırıyodum
Boncuk-anne Sunshine__ klozet aparatıda kullanabilirsiniz. her yerde yapabilsin ev rahatlığını aramasın diye başta öğle alıştırdım. Ama lazımlığımızda vardı istediğinde onada oturuyordu
Eda6714 Sunshine__ bence şart değil çok gerekli bir şey olduğunu düşünmüyorum ben kızımı direk tuvalete alıştırdım çocuklar için klozet aparatı aldım e bebekten sorun yaşamadım dışarıdayken de yaşamıyoruz , dışarı da ben tutuyorum onu alıştı zaten
Usnac1995 Sunshine__ Yani bence büyük kolaylık. Oğlum 2 yaşında kendi gidip yapıyor . Bana hiç söylemiyor bile. Klozet olsa böyle kolay alışamazdı
Sunshine__ Boncuk-anne Hımm anladım canım teşekkür ederim bizde de var klozet aparatı korkar diye düşünüyorum o yüzden
Boncuk-anne Sunshine__ bizimde tam tersi lazımlıktan biraz korkmuştu. Siz ona oturuyosunuz bende ona oturcam diyodu klozet için 😂
yildizsimsek Kaç aylıkken tuvalet eğitimine başladınız ? Süreç beni korkutuyor nasıl nereden başlayacağım diye. Sinyalleri veriyor hazır gibi düşünüyorum ama adim atamadım
Sunshine__ yildizsimsek benim bebeğim daha 1 yaşında tabiki tam olarak şuan bezi bırakamaz ama ben her altını açtıkça tuvalete götürüyorum sabahları kalkar kalkmaz tuvalete götürüyorum bazen çişi gelince tuvaletin önüne gidiyo çiş diyo hemen götürüyorum tuvalete şimdilik bu şekilde
EcrinMelek1- @Sunshine__ lazımlık almadım direk klozet adaptörü aldım tavşanlı hem portatif mesela şuan şehir dışında ailemin yanındayım adaptörü de streçleyip yanımda getirdim 🤭 daha bez bıraktırmadım ama canı istediğinde çişim geldi tuvalete yapacam diyo götürüp yaptırıyorum bazen yapmadan kalkıyoruz tuvalete oturmakta sorun yaşamadık şükür
Sunshine__ EcrinMelek1- Bende de aparatı var olmadı önce öyle denerim baktım olmuyor lazımlık alırım teşekkürler
Sunshine__ Usnac1995 aslında evet daha küçükken lazımlık daha iyi olru galiba bilmiyorum ya kafam karıştı iyice teşekkürler canım 😘