brvnkr bildiğiniz püre dimi? içinde ufak havuç parçaları yok yani? direkt püreyse boğazında kalması pek mümkün değil, ek gıdaya yeni başladığımızda bizde de oluyordu ama o boğazda kalma değil farklı bi tat olduğu için otomatik öğürüyorlar. Zamanla da geçiyor zaten. Bu arada tavsiyem: boğazında kalıyor diye düşünerek püre haline getirmeyin yemekleri çatalla ezin yine öğürecektir ama emin olun alışıyorlar. Ben 6.aydan beri hiçbir zaman püre yapmadım hep taneli yaptım, şu an 12 aylığız çok şükür bir sorun yaşamadık. Artık taneliye alıştığı için arada bir bana kolaylık olsun diye blenderdan geçiyorum şu anda