AsyaUlku Bebeğim 1 aylık oldu nerdeyse bir haftadır akşam saatlerinde uyanıyor. Gazlı bir bebek. Gazını çıkarıyorum yine uyumuyor bı kaç saat. Sizin de böyle mi acaba
yldzzzzzz AsyaUlku canım bende gaz problemi yaşadım uykularım hep kaçardı uyuyamazdık ağlamalar felan korkutmak gibi olmasın 3 4 aydan sonra düzeldi ama ben kimyon çayı vermiştim bir de zeytinyağı ile masaj yapıyordum karnına iyi geliyordu
vesonradedimkii AsyaUlku çabuk büyüyolar benim bebeğimde öyleydi gece 3e kadar tam uyumazdı ayy ne günlerdi😅 3aya doğru herşeyi tam oturmuştu gazı azaldı geceyi gündüzü ayırt edebiliyordu artık erkenden de uyumaya başlamıştı darısı size🫶🏻💗
AsyaUlku vesonradedimkii Ay inşallah iki ay dayanırım diye düşünüyorum. Yine halimize şükür daha kötüleri var Allah yardım etsin .
AsyaUlku yldzzzzzz Bende vermeyi düşündüm ama cesaret edemedim ben içiyorum sütten geçsin diye. Doktorlar gaz damlası verdi hep beter etti. Şimdilik idare edeceğiz bir sekilde bakalım.