Mamo-annesi Bebeğim 2 ay 22 günlük meme+ en fazla günde 2 defa mama veriyordum son 3 haftadır emerken kendini geri çekiyor belki sütun tadını sevmez diye yapıyor dedim ama biberonla beslenirken de aynı şeyi yapıyor beslenme zorluk çekiyoruz neden olabilir ?
izd Mamo-annesi bebeğin emmesi veya emme refleksi gibi pürüzler ya da reflü yok ise sut tazyikli geliyor olabilir, onu tespit etmek lazim
vesonradedimkii gaz olunca öyle yaparlar genelde yada süt akışından kaynaklanıyor olabilir. reflüsü var mı