33 aylık oğlum var istahlı bi bir çocuk, kakasını biraz sert yaptığında kan geliyor kıpkırmızı geçen hafta bunun için doktora gittik doktor elle muane yaptı bi soeun yok dedi bugun yine kan geldi. Ne yapmalıyım? (Bildiğim alerjisi yok, süt günde 2 bardak içiyor)