Arkadaşlar bebğim 18 aylık ve yaklaşık 5 aydır sürekli kabız. Ekmek, pirinç, patates vs vermiyoruz. Yoğurt, kefir, prebiyotik devamlı kullanıyoruz ama geçmiyor. Duphalac ilaç kullanıyoruz sürekli. Her gün sabahtan akşama kadar sürekli çığlık ata ata ıkınıyor çocuk. Nasıl geçireğiz bilmiyorum. Kaç tane doktora gittik bir işe yaramadı. Bi fikri olan var mı? 😢