asilnazli 2 haftalik lohusayim. Gece terlemesi mevcut. Ter kokusu dayanılmaz derecede kötü. Bu ne kadar sürecek merak ediyorum. Bazı anneler 8 9 ay sürdüğünü söylemiş.😑😑😑
gulyuzlu asilnazli dogum yapalı 2 ay oldu ben gece gündüz terliyorum sıcak basmaları oluyo daha sonra birden üşüme giriyo dengem bozuldu bu durumu yaşayanlar varmı lohusalıktan dolayı bir durum mu?
yagmur35yy asilnazli 10 ayligiz canım emzirme dönemi bitene kadar diyorlar doktorum ama bi ben yaniyom evde herkese normal geliyo hava
tugce94 asilnazli kendimi tuzladiğimi biliyorum deodorantimi falan değiştirdim ama geçmedi tet bezleri De uyarılıyormuş süt bezleri çalışırken 5.5 aylık kızım hala çok terliyorum lohusaliktaki kadar değil koku da zamanla azalıyor
Deletedmom_123 Bebeğim 2.5 yaşında normalde terlemezken ya da t kokmazken diyeyim şimdi sağ koltuk altımda hemen koku oluyor bir bağlantısı var mı bilmiyorum ama sağ göğsümden emzirdim sağ ile bir sıkıntı oldu hala da kaldı 2.5 yaş 😂
yagmurkokusu_ gulyuzlu lohusalıktan bende öyleydim aşırı terleme sürekli duş alma isteği olurdu 40 ım çıktı hormonlar düzene girdi adetimi oldum yavaş yavaş düzene girdi
Goknazz gulyuzlu bende ayni seyleri yasiyorum iki bucuk ay oldu ve iki kez grip oldum fena hastayım 🥹
Szn03 Benimde 40 gün sürdü bu terleme ve kokma olayı. Ne zaman adet oldum ozaman düzeldi hormonlar. Kokuda gitti kalmadı
mommmmy Lıhusalıktan sonra azalıyor epey ama tamamen geçmesi uzun sürüyor . Ben koltuklarıma karbonatlı bi karışım yapıp sürüyordum o iyi geldi diye hatırlıyorum.