Kızlar selam biz sarılık ve kilo düşüşünden dolayı mama takviyesine başlamıştık bir iki hafta 30 cc daha sonra ve şu an hala 60 cc mama veriyorum ayrıca her istediğinde ya da max 2 saatte bir emziriyorum fakat mamadan sonra doymuyor gibi geliyor çünkü gaz çıkarıyor kaka da problem yok ağlıyor avaz avaz meme veriyorum içiyor yani baya susuyor da daha sonra sakinleşiyor acaba doymuyor olabilir mi 60 cc mama az mı 1 aylık bebek için günde 3 kez falan veriyorum mamayı, 40 da doktora gideceğiz o zaman doktorumuza da soracağım ama