ley_la Arkadaşlar 5 buçuk aylık bebrğim dün regil oldum ilk defa çok az zorla emiyor netten baktım da regilken tadı sütün değir diye yazı okudum ne kadar doğru bilmiyorum 🤷♀️
htice2909 ley_la benim de başıma gelmişti ama psikolojik olarak alakasız olduğun inandırmıştım kendimi ama ne zaman regl olsam az emerdi
Minnakordek ley_la regl döneminde benimki de pek emmek istemiyor hatta yüzünü eksitiyor emdikçe tadı değişiyor sanırım sütun de mama takviyesi yaptığım için çok zorlamiyorum bende