ftmm benim bebeğim 12 günlük henüz. Üçüncü günde hafif rengi bir sararmaya başladı doktora aldım kan değerlerine falan baktı düşük dedi bol bol emzir dedi. Ben de öyle yaptım 1 saatte falan uyandırıp uyandırıp emzirdim. Gündüzleri de güneş ışığına gösterdim hep. Sarılık olmadı çok şükür rengi düzeldi. 🙏🏻🧿 siz de bol bol emzirip güneşe gösterin emziriyorsanız