Yetti gayri 🥴daha 2 dk oldu yemek yedireli yine memeye sarıldı Bi tane biber dolması içi yedi bide büyüktü yani ondan biraz önce bir muz yedi bi iki saat öncesinde sebzeli kek yedi yoğurtla vs.vs.
Yani tokta olsa açta olsa yapışıyor artık hep tşortüm açık. Gecede beni mahfediyor karnı da hep tok yatiyor halbuki .Dün gece sabaha kadar mizirdandi elide hep orda habire emiyor bazen yatağa oturuyor gözü yarı açık öyle emiyor oturarak 🤣gülüyorum ama sinirimden çoğunlukla.Gece artık kaç kere "yeter bırak artık bende uyim"dedim sırtım hep agriyor sağ kolum da öyle bir arkamı dönüpte yatamıyorum. Akşam 21:00 gibi yatıyor sonra gece yarısı mizirdwniyor yanıma alıyorum rahat yatmaya düşkün koca yatakta ben minicik yerde uyuyorum .Ne yaoicam ben bu meme işini bana çözüm sunun lütfen .Önümüzdeki ay bırakmayı planladim ama biri bana kış geldi bırakma ona antibiyotik olur dedi aklım karıştı. Yardımcı olun lütfen 🙏